2011. január 10., hétfő

Ismerkedésem a foltvarrással

Tilda angyalka
Nem olyan régen kezdtem el ismerkedni a foltvarrás művészetével, de egyre lelkesebben vetem bele magam a megálmodott tárgyak megvalósításának. A kezdő impulzust a férjem nagynénje által egy látogatás alkalmával viselt saját készítésű táska adta. Elkezdtünk beszélgetni a foltvarrásról, és én is kedvet kaptam az egészhez. Először drága nagymamám - nem is tudom talán 30 éves és dög nehéz varrógépével, különböző patchwork könyvek alapján láttam neki a munkának. Így elég lelombozóan haladt a dolog, ezért egy időre félretettem.... 
Gyapjú angyalka

Fűrészfog csillag és kunyhó technika - díszpárna
Később beiratkoztam egy tanfolyamra, illetve kaptam egy új varrógépet, amivel már gördülékenyebben haladtak a dolgok. A tanfolyam sok homályos dologra fény derült, ami például a könyvek alapján egyáltalán nem volt világos. Idén karácsonyra ajándékba készítettem a családnak néhány komolyabb dolgot, és szeretnék is tovább haladni ezen az úton! Lelkesedésben nincs hiány, az idő az ami inkább kevés, két eleven kissrác mellett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése