2013. február 7., csütörtök

Zsák a foltját... 2. rész

Újabb minimalista, gyorsan elkészíthető dekoráció ezúttal az új ruhába öltözött konyhai falamra. A teljes egészet is mutatni fogom hamarosan!

Először egy - ma oly divatos - betűt szerettem volna zsákvászonnal borítani, és kirakni erre a részre. Gondolkoztam, miből is vághatnám ki, mikor eszembe jutott hogy van egy darab maradék polisztirolhab szerű szigetelőanyagunk. Végül a betű ötlet kissé átalakult, és egy falikép lett belőle. Tűzőgéppel ráerősítettem a vásznat a szigetelő anyagra. majd körülnéztem a "műhelyemben" hogy mivel tudnám feldobni. A durva zsákanyaghoz kiválóan passzol a finom csipke, találtam még nyárról egy levendulaszínű horgolt virágot, papír rózsákat, és mintalyukasztóval kivágtam még néhány pillangót is egy falfesték színminta kártyáiból. :) A csipkét és a horgolást csak gombostűvel rögzítettem, így könnyen variálható ha egy kicsit változtatni szeretnék az összképen. 







4 megjegyzés:

  1. Csinos kis darab lett!
    A papír rózsákat ugyanazzal a technikával készítetted, mint az előző bejegyzésedben a filcből készülteket?
    Szép napot Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      A rózsákat még rébebben készítettem innen: http://www.twiggstudios.com/2011/11/book-page-roses-tutorial.html
      De ahogy néztem a neten, olyan feltekerős technikéval is lehet!
      Szép napot,
      Manka

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm, hogy megmutattad!
      Legyen kreatív, mosolygós a hétvégéd! :)

      Törlés
  2. Kedves Éva!
    Igazán nincs mit! Örülök a kommentjeidnek :)
    Manka

    VálaszTörlés