2013. január 23., szerda

Farsangoljunk!

Nálunk a karácsony és a farsang között még becsúszik egy szülinap is, és ez épp kapóra jött most jelmezkészítés ürügyén is. Mert milyen remek ajándék  egy vagány kalóz vagy seriff mellény!
A szabásmintát egy szuper oldalon, Dana-nál találtam (leírás és minta itt). A szabásmintát 25%-kal felnagyítottam, így a nem túl nagy nővésű majdnem 7 évesemre is simán passzolt. 
Mindkettőt fekete filcből varrtam - nálunk a Rőfös bolt nem bővelkedik filcből túl nagy színválasztékkal, és ebben az egyik betegségbőlamásikbalábalós időszakban nem engedhettem meg magamnak nagyobb anyagbeszerző körutat... 
A kalózos hátoldalára felvarrtam egy remek kis halálfejet, és arany szegéllyel dobtam fel az egyhangú fekete színt. Mondanom sem kell ,nagy siker volt a srácoknál! 

Szuper gyors elkészíteni és látványos az eredmény, mindenkinek ajánlom!






Szeretném majd használatban is lefotózni őket, csak még keresem a megfelelő helyet és időt :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése