2013. január 31., csütörtök

Tavaszvárás

Január végére már nagyon elunjuk családilag a telet, így minden kis napsugárnak nagyon tudunk örülni. Így van ez a mai gyönyörű fényes napon, mikoris csukott szemmel simogattattuk orcánkat a délelőtti séta közben. Sajnos ez ilyenkor még ritka ajándék, ezért idebent már megkezdtük a tavasz előcsalogatását.


 És amíg türelmetlenül várjuk, hogy kinyíljanak a cserepekbe ültetett tavaszi virághagymák, gyönyörködhetünk a színes filcmaradékokból készített cserepes "növénykénkben". :)


A filcvirág ötletét a Praktika Magazin 2013. januári számában találtam. Fogtam egy szemrevaló kerek aljú tálat, és a különböző színű filclapokra felrajzoltam a köröket. Kivágtam, majd spirál alakban felszabtam őket, és az aljukat egymáshoz igazítva feltekertem. Az alapot kissé leegyszerűsítettem, - hungarocell gömböm nem lévén itthon - belegyűrtem a kaspóba némi papírt, és abba ragasztottam az összegombostűzött virágfejeket. A fém kaspót pedig feldobtam egy csipkeszalaggal. Igazán vidám lett a végeredmény :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése